Service is tegenwoordig een heel belangrijk begrip voor onze klanten maar ook voor ons als OJE electronics, want zonder goede service blijven de klanten weg.

Doordat OJE electronics in de eerste plaats door middel van een fysieke winkel richt op de klanten uit de regio en geen zogenaamde dozenschuiver wil zijn, hechten wij al jarenlang veel waarde aan het oordeel van onze klanten wat betreft netheid, keuze, installatie en klachten-afhandeling.
 
Door klanten wordt service soms ten onrechte verward met garantie, coulance of andere vormen van klantenbinding. Daarom is het van belang om te weten wat wij onder service verstaan.
 
We hebben hiervoor dan ook een aantal stelregels, die wij hanteren.
 
  • Een klant moet voldoende geïnformeerd zijn over het product dat hij of zij koopt
     
  • Alle producten die wij leveren moeten door ons geïnstalleerd kunnen worden.
     
  • Komt een klant niet uit de installatie van een product, dan moet de mogelijkheid bestaan hem of haar daarbij te helpen, hetzij door telefonisch, per mail of desgewenst met een huisbezoek.
     
  • In geval van een defect moet een product zo spoedig mogelijk hersteld of vervangen worden.

Doordat OJE electronics een eigen technische dienst heeft zullen wij ook apparaten die niet binnen de garantie-periode vallen of producten die niet bij ons zijn aangeschaft voor u kunnen repareren.

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.